martes, 10 de julio de 2012

Dimecres dia 11 Exposició

Vaig néixer a Barcelona i de ben petita ja m’agradava pintar, per això, al 2004 vaig començar a anar al taller del Gabriel Verderi; i gràcies als professors pels quals he anat passant, he descobert la meva gran passió: les arts plàstiques. No es pot dir que en sigui una experta, ja que sóc bastant jove i tot just he començat en aquest món de l’art.
Totes les meves obres són en petit format, em dedico a fer aquarel·les, dibuixos a llapis de color, grafit, bolígraf i d’altres. M’inspiren la música, els colors i les fotografies, per això alguns dels dibuixos els intento apropar al realisme o hiperrealisme i als retrats, intento transmetre sentiments i personalitats.
És important que hi hagi espais com VART, així, artistes experimentats i d’altres que tan sols acabem de començar puguem fer reso de les nostres obres.
Moltes gràcies.
Miranda Pastor